Welcome
Welcome to <strong>crossguild</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Frustratie op het werk

Alles wat niet met GW te maken heeft vertel je hier.

Frustratie op het werk

Postby GrandmasterHill on Tue Apr 29, 2008 10:39 am

Vandaag hebben ze restricties op het bezoeken van bepaalde websites geactiveerd. :x

En rara, ja...... de wikisite is erbij. Geen wiki meer voor mij op het werk. En net dat is tijdens mijn middagpauze de ultime ontspanning. Grrrrrrr.
Maar niet 100% getreurd ik kan toch nog op pvwiki voor de builds te bekijken. :)
Maar ook de officieele webstek van GW is verbannen.

Ik ben pistoff.

Heb al gevraagd aan onzen netwerkbeheerder of hij voor wiki geen uitzondering kan maken. Hij zal strax eens langskomen. Cross my fingers.
Wiki is tenslotte enkel tekst, geen downloads, geen game....

Suicide is painless.

Danny
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Rolo on Tue Apr 29, 2008 11:05 am

ik duim voor je bro!

bij ons opt werk kan ik zelfs ni opt forum...

dusjah :-)

ps danny, hoeveel flessen champagne moest ik weer voor je meebrengen?
Rolo
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Wed Apr 30, 2008 11:00 am

Hahaaa beste vriend Rob :twisted:

Heb een manier gevonden om de restricties te omzeilen. Man wat ben ik goed 8)
Via een proxyserver kan ik alsnog op mijn lievelingssites. En dan heb ik ook nog een trackeraser geïnstalleerd. Zo verdwijnen al mijn sporen van mijn tocht op het web.

Voor de champagne doe je maar 6 flessen. Maar aub niet te duur. Ik laat de keuze volledig aan jou. En wat is te duur. Tja wat voor jullie te duur is is voor ons ook te duur.

Hacking Danny :shock:
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Rolo on Wed Apr 30, 2008 1:01 pm

van prijs / kwaliteit zal het zeker goed zijn, dont worry :-)

en moest het niet lekker zijn, pls hack mij niet :cry:
Rolo
Site Admin

Postby Flame the burning on Sun Jun 08, 2008 11:53 am

Hacken is leuk.
maar dan moet het wel bij games blijven waar andere mensen geen nadeel hebben van jou hack-kunsten.
Ik had ff een opmerking over het guild, namelijk dat er haast niemand meer reageert! het gaat achteruit.. in hoogtempo.
Ik post dit maar hier omdat ik het ook uiterst frusterend vond..
al was t niet op t werk...
over werk gesproken, k kom steeds te laat omdat de bussen hier staken..
Frustratie frustratie...
jah...
het stapelt zich allemaal gezellig op tot een grote frusterende hoop die uiterst verstikkend begint te worden.
gelukkig heb ik altijd Enya nog om te ontspannen.

marcus.
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Mon Jun 09, 2008 10:09 am

Mja, ik geef je gelijk Marcus. Ondanks verwoede pogingen om het forum levend te houden zijn er teweinig mensen die dit effectief willen doen.
Geen kwaad woord over al diegene die nu en dan iets posten.

Ikzelf ben weinig online de laatste tijd. Ik ben een beetje uitgeblust van het werk en dat verhaalt zich naar mijn online frequentie.
Mijn oprechte excuses daarvoor.

Laat ons hopen dat dit niet het einde van deze toch wel gezellige guild. Graag commentaar hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Hij die moe is groet jullie
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Rolo on Mon Jun 09, 2008 3:41 pm

och, na de examens komt t wel trug tot leven...

en anders, oplossingen:

-nieuwe leden aanwerven, liever niet, je weet wel wrm danny
-nauwer samenwerken met de alliance, kan, voor wie zin heeft
-nieuwe initiatieven, en ook mensen meenemen die anders alleen spelen?
-....

greetz van een andere vermoeide ziel
Rolo
Site Admin

Postby Flame the burning on Mon Jun 09, 2008 6:44 pm

na de examens zeg je, ik heb die dingen 2(?) weken geleden gehad (ofzoiets dan) en nou, ik zie echter niet bepaald een stijging in het aantal members wat online is.

Ik ben trouwens wel blij dat we ook begripvolle, nadenkende, tactische en rationele members hebben, ikzelf hoor bij de uitgekookte impulsieve verslaafde groep (we zijn uitstervende! Red ons!!).

Ik vind tog dat members meer samen moeten doen.

De laatste tijd probeer ik zelf wel zoveel mogelijk members te helpen en dergelijke, maar als ik dan zelf hulp nodig heb reagert er gewoonweg helemaal niemand (oude koetjes, ik weet, gomè)

tenslotte, mijn paragorn begint op gang te komen!! :D ben nu in Eye of the north met 9 tactics 9motivation 9leadership en 12 Spearmastery (nee geen grapje)
mn God-paragorn hoeft alleen nog ff tot lvl 20 te omen en ik heb alle skills voor de God-paragorn build. Wish me luck.

Marcus
Image
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Tue Jun 10, 2008 8:11 am

Godspeed Marcus met je Paragon 8)

Wat hulp bieden en krijgen betreft, daar kan ik wel ergens inkomen. Maar iedereen wil met zijn chars ver geraken en dus betekent dat je dan meestal alleen speelt. En ook niet zoveel hulp biedt.
Ikzelf vraag geregeld of er iemand hulp nodig heeft en als er dan niemand hulp nodig heeft dan ga ik men eigen weg. Ik wil wel meer anderen helpen als ik online ben en in de tijd die ik on blijf natuurlijk. Wat de laatste tijd redelijk kort is, ik weet het.

We moeten meer samen doen daar ben ik het volkomen mee eens en ik denk niet dat ik de enige ben.
Daar moeten we iets op vinden. Misschien als er een paar mensen on zijn onmiddelijk afspreken wat we kunnen samen doen. Van AB tot uitdagingen. Gewoon voor de fun uiteraard.

Laat de zon in je hart en geef het zeker nie door :twisted:
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Rolo on Tue Jun 10, 2008 6:32 pm

en na een zware werkdag let je ook ni altijd op wat er in de chat wordt gezegd, dus t kan wel zijn dat ik af en toe eens iets mis wat in de chat wordt gezegd of gevraagd...

hopelijk kom ik binnekort weer wa meer online, maar ik vrees ervoor, redelijk druk hier...

btw danny ist goe als we in het weekend van 20ste juni ff binnespringen?
Rolo
Site Admin

Postby Poncho_Carpe on Wed Jun 11, 2008 5:16 am

al gedaan met de exames? heh, sommige mensen hebben alle geluk van de wereld :wink:
Poncho_Carpe
Fresh Prince

Postby Flame the burning on Wed Jun 11, 2008 7:22 am

ik kan me vergissen maar zijn alle examens niet globaal om dezelfde tijd....
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Thu Jun 12, 2008 11:23 am

Ongeveer gelijktijdig maar niet bepaald exact gelijk, Marcus.

Mijn gasten zitten er nu middenin tis te zeggen vandaag is de eerste dag van hun examens. Waaronder onzen Dries.

@ Rob

Ja is goed dan zijn de examens gedaan. Als het weer meezit blijven jullie dan voor een natje en een droogje? ttz een bbq?
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Rolo on Thu Jun 12, 2008 3:55 pm

owké danny :)

zullen vrijdagavond waarschijnlijk langskomen... kunne wel proberen tegen een uur of 5 bij jullie te zijn (kan t ni garanderen)...

greetz
Rolo
Site Admin

Postby chillekasper on Fri Jun 13, 2008 10:01 am

ik zei het ook al een paar keer in guildchat dat er zo weinig leden online zijn.
Ik ben geen officer maar ik zou wel graag willen dat er wat leden worden aangewerft.
chillekasper
Old Scribe

Next

Return to Off-topic