Welcome
Welcome to <strong>crossguild</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Guild cape en guild naam

Belangrijk! Zeker lezen!

Guild cape en guild naam

Postby Pieter on Thu Oct 30, 2008 9:03 pm

Ik heb een idee voor een guild cape en een naam samen met Peter verzonnen. de naam is als volgt : Pact of Heroes [Hero]

en die guildcape is deze Image

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: laat zeker iets weten :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Pieter

Postby GrandmasterHill on Sun Nov 02, 2008 10:11 am

Hey Pieter,

Ik steun steeds leden die een cape enzo willen veranderen. Ik vind de cape best goed. Een cape is voor mij niet zo belangrijk. Alsook de guildnaam. Ik ben van mening dat je dit spel speelt om het spel zelf en niet uiterlijk vertoon.
Maar toch vind ik het prima dat we van naam veranderen. Vond mijn naam best eigenlijk wel lang. Dus deze is goed voor mij.

Het einge dat ik van de persoon verwacht die de guildnaam wil wijzigen is dat hij toch de mening van zoveel mogelijk leden hieromtrent verzamelt. Maar ik zie toch al dat je Peter zijn goedkeuring hebt, dus zullen de meeste wel akkoord zijn.

Vergeet niet dat de hele guild moet gekicked worden alsook we trug een GH moeten aankopen en ook trug alle NPC's die nu aangekocht zijn door mij en sommige leden. Dus dit is niet zomaar een cape vernieuwen.

Zet de naam in de announcements en vraag aan iedereen dat ze jouw hun idee moeten wispen.

Hou me op de hoogt Pieter. En het komt allemaal wel in orde.

ex-crAs Chief ^^
Omdat we niet meer weten wie we zijn, dwingen wij eenieder precies te zijn zoals wij, in de angst dat we anders onszelf niet meer zijn.
Image
GrandmasterHill
Site Admin

Maar!

Postby Flame the burning on Thu Nov 06, 2008 11:30 pm

Ik wil helemaal het crAs guild niet verlaten... ook niet puur omdat het maar een kleine change is (als in heel guildhall en cape.) Ik heb bijbetaald aan NPC's en ik ben een actief member :( Ik wil helemaal niet weg uit Cras..
In plaats van mensen te kicken en te heruitnodigen, Waarom doe je het niet als volgt: Maak het nieuwe guild, en vraag dan wie er willen komen (of andersom) en laat de anderen in het guild blijven. Ik zou het helemaal niet erg vinden om wat meer verantwoording op me te nemen, en het guild desnoods over te nemen als huidig opgeheven word..
Dit was zegmaar mijn bijdrage..
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Fri Nov 07, 2008 11:25 am

@ Marcus

Beste vriend heb geen schrik Pieter is tot besef gekomen dat je dus alle members moet kicken alvorens een nieuwe guild op te starten.

Dus alles blijft zoals het is. En dat je bijgedragen hebt aan NPC's voor de GH juich ik alleen maar toe.

Misschien dat de cape nog es zal veranderen maar och dat is toch maar een lap stof op onze rug. Dus daar heb ik geen probleem mee.

crAs chief 4 ever
Omdat we niet meer weten wie we zijn, dwingen wij eenieder precies te zijn zoals wij, in de angst dat we anders onszelf niet meer zijn.
Image
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Flame the burning on Fri Nov 07, 2008 7:49 pm

Ik werd er al bang van danny, maar goed, Terug naar het serieuzere guildwarswerk! :D
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby chillekasper on Tue Dec 30, 2008 12:08 pm

Ik dacht al even jullie gaan nieuwe guild starten.... ik heb het idee wel eens gehad om zelf weer is een guild te starten, maar dan moet je weer recruiten enzo. :?
Image
chillekasper
Old Scribe

Postby Flame the burning on Wed Dec 31, 2008 5:49 am

En jah, nou dat is me toch een gedoe joh ;)
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Return to Aankondigingen