Welcome
Welcome to <strong>crossguild</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Guildrules 4 more fun

Belangrijk! Zeker lezen!

Is dit niet overdreven?

Neen, duidelijke afspraken. Zo weet je waar je je moet aan houden.
3
50%
Och, ik zal er op letten.
3
50%
Ja, dit is iets waar ik niet op zal letten.
0
No votes

Total votes : 6

Guildrules 4 more fun

Postby GrandmasterHill on Thu Jan 03, 2008 11:46 am

Art 1: Geen caps. caps is roepen. Teveel en express = kicked.
Art 2: Schelden is uit den boze. Onmiddelijk gekicked is mogelijk zonder reden.
Art 3:Gold. Wij zijn geen bank dus lenen kan niet. Teveel (max 2x) achter gold zeuren = kicked.
Art 4: Scammen. Onder geen enkele beding wordt dit door de vingers gezien. Niet onder guildies of andere mensen. Bedriegen = kicked.
Art 5: Beleefdheid. Zeg even goeiedag als je je aanmeld.
Art 5bis: Beleefdheid. Als je weggaat pas dan je status aan en meld dit ook even tegen de anderen. Ook afmelden doe je in stijl en zeg dit ff.
Art 6: Afwezig. Je kan max 1 maand niet on geweest zijn. Meer = kicked. Indien je toch langer niet kan spelen meld dit aan een officer of aan de leider. Officers melden dit aan de guildleider. Zet steeds iemand van de officers of de leider bij je "friends", indien je gekicked werd en je een geldige reden hebt kan je alsnog terug bij de guild toetreden. De uiteindelijke beslissing ligt bij de Guildleider.
Art 7: Hulp. Indien je ergens vast zit dan kan je dit in de guildchat zeggen en niet in de privatechat. Ook op het forum kan je terecht om hulp, gebruik dit medium.
Art 8: Spammen. Hou het proper en zeur niet. Tenslotte zit iedereen wel ergens te spelen en kan je niet onmiddelijk komen helpen.
Art 9: Respect. Respecteer je medeguildmember in zijn visie over het game.
Art 10: Hop on/Hop off. Indien je de guild verlaat (welke reden dan ook) om later tot het besef te komen dat je liever gebleven was dan zal de helft van het uitnodigingsbedrag, zijnde 50 gold, teruggevorderd worden van de speler die terug tot de guild wil treden.
Art 11: Alliance. Zeg onze vrienden van de alliance een hallo als je on komt. En beleefdheid wordt gevraagd ook in de alliancechat.
Last edited by GrandmasterHill on Thu Sep 18, 2008 3:19 pm, edited 2 times in total.
GrandmasterHill
Site Admin

Postby GrandmasterHill on Sat Jan 05, 2008 4:21 pm

Dat je soms vergeet om te zeggen dat je off gaat is nu geen reden om gekicked te worden. Zelfs als je dit nooit doet. Het is gewoon leuk voor de andere als je even verwittigd dat je weg gaat. Ikzelf heb een gezin en soms moet ik plots weggaan en kan ik niet steeds verwittigen dat ik off ga.
Dus van deze regel moet je geen schrik hebben, zo streng ben ik nu ook weer niet :wink: .
Last edited by GrandmasterHill on Thu Jun 26, 2008 2:27 pm, edited 1 time in total.
GrandmasterHill
Site Admin

Postby niels_619 on Sat Jul 12, 2008 12:20 pm

maar heb een vraagje hoe zet je dan away achter je maanetje als je moet gaan eten en je hebt geen zin om het aftesluite?
greets niels
niels_619
Forum Slayer

Postby niels_619 on Sat Jul 12, 2008 12:21 pm

naam srry voor type fout
greets niels
niels_619
Forum Slayer

Postby chillekasper on Sat Jul 12, 2008 8:00 pm

Ik weet hoe dat moet, het is niet zo moeilijk.
Je drukt n dan krijg je het schermpje waar je vrienden staan, maar je kan jezelf ook je status veranderen. :wink:
Image
chillekasper
Old Scribe

Return to Aankondigingen