Welcome
Welcome to <strong>crossguild</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

TIP: Abaddon's Gate laatste missie NF

Heb je hulp nodig? Of heb je tips voor een missie?

TIP: Abaddon's Gate laatste missie NF

Postby GrandmasterHill on Mon Mar 17, 2008 11:18 am

Ik weet nietof deze tip gekend is al dan niet of hij lukt met elk type char maar het is de moeite waard om te proberen aangezien het de laatste missie is van NF en je mooie items of armor kan hebben.

Party bestaande uit alleen heroes en hench.
Best is om met 3 monks te gaan. De rest is up to you.
Begin met de rechtse groep monoliths te doden dan die aan de andere kant en ten slotte de monoliths die in het midden dichtbij Abaddon staan.
Dan is Abaddon kwestbaar, doe zoveel mogelijk damage maar niet te lang, gebruik een skill of vier achtereen. Stop onmiddelijk met aanvallen en loop naar de linkerkant terug, daar staan de monoliths weer. Loop NIET rechtdoor terug naar de exit. Dus voordat Abaddon weer vrij is ben je al weg van hem. Herbegin de cyclus totdat Abaddon sterft. Zo haalde ik Master's bij deze missie.

Het komt er gewoon op neer om weg te lopen voordat Abaddon terug vrij is. Beter op tijd weg dan daar te blijven totdat hij weer vrij is en hij zijn skills weer ken gebruiken.

Veel geluk en indien nog vragen hieromtrent wisp me dan.

Danny.
GrandmasterHill
Site Admin

Postby Flame the burning on Tue May 13, 2008 4:32 pm

Als aanvulling op de missie: Abaddons Gate. wou ik nog even wat tips meegeven.
Zodra abaddon zich bevrijd uit zijn ketens is hij niet meer te raken, effecten zoals bleeding poision deepwound disease maar ook Hexes, Conjure nightmare Conjure fantasm en Crippeling anguish gaan gewoon door.
Zo is het dus mogelijk om abaddon te doden nadat hij zich heeft losgebroken uit zijn ketenen.

Onnodig:
interrupt. Normaal gesproken een deel van ieder team, maar hier niet. Abaddon cast niet als hij gebonden is, en als hij vrij is kun je hem niet targeten.

Minion master. Maakt vaak de doorslag gevende... slag (?) in een veldslag, in deze missie blijven er geen lichamen liggen voor een MM. dus alle Corpse skills kun je ook thuislaten.

en dat is het :)

nog een laatste ding :)
Wanneer Abaddon losbreekt uit zijn ketenen cast hij een spell die hoe dan ook iedereen target. Deze raakt voor 150 dam en Geeft je de conditie Dazed.
Ik raad dus sterk aan om een Condition Removal iets mee te nemen :)
Ik ben altijd beschikbaar voor de missie dus als het niet lukt wil ik best helpen :)

Marcus (flame)
Flame the burning
Site Admin

Return to Missies