Welcome
Welcome to <strong>crossguild</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

The Deep

Heb je hulp nodig? Of heb je tips voor een missie?

Postby Flame the burning on Wed Jul 02, 2008 1:58 pm

Ik kom als E/A Ik heb die shadow step thing
dus, wanneer
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby chillekasper on Sat Jul 05, 2008 4:20 pm

maar wanneer willen jullie het gaan doen?
Image
chillekasper
Old Scribe

Postby Flame the burning on Sat Jul 05, 2008 5:34 pm

Zodra er een stuk of vier members online zijn :)
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby Flame the burning on Sun Jul 06, 2008 2:16 am

De skill Recall, van de assasin is hier perfect voor, we kunnen drie monk/ whatever's hebben en dan ook nog wel een monk/sin, heel handig met een menselijke monk. deze persoon word aangewezen om twee monk hero's (of drie natuurlijk) mee te nemen, dan hebben we een stuk of vier warriors nodig, een SSnecro en verder dingen die over afstand damage kunnen doen, De truuk is om de veianden te bodyblocken met de warriors, dan met spells en dergelijke aan te vallen met al het overige, je mag GEEN physieke damage output hebben :P
dus er word gen veiand geslagen :P
Het is dus handig om de warriors behalve damage output, ook voorla shouts mee te geven, en af te spreken wie er de eerste shout doet, wie de tweede, enz. Dit zodat ze allemaal een beetje gemaintaint kunnen worden.
Zover ben ik, en het shadowsteppen werkt perfect, ik heb het geprobeert met 6 man, en het ging vrij redelijk :)

EDIT: dat met 6 man, dat komt dus omdat de pathfinding van mijn hero's toen op hol sloeg...
het was rampzalig toen we het met zn 12en probeerden, bijna lee menselijke spelers strandden overal en nergens, en verder onststond er later ook nog eens het probleem dat er dingen gebeurden die absoluut niet mochten,
ik verklaar dit topic dood tenzei iemand hier bezwaar op aanmaakt, het blijft nog eventjes open...
Image
. "Age quod agis"
. Doe wat je doet.
Flame the burning
Site Admin

Postby chillekasper on Thu Jul 10, 2008 9:09 am

Hmmmmm het was een ramp toen we het gingen uitproberen, het werkt totaal niet. :(
Image
chillekasper
Old Scribe

Previous

Return to Missies